Kære medlemmer, naboer og andet godtfolk.

I ønskes alle et GODT NYTÅR

Som ældreklub fokuserer vi jo på at holde liv i vore gamle knogler, så hele 3 gange om ugen er der gang i aktivitetslokalet.

Det gode samvær trives i torsdagscaféen og ved fællesspisninger. De små grå skal også aktiveres, så i blandt er der foredrag eller debatoplæg om torsdagen.

...og dit kreative udtryksbehov kan du få dækket sammen med lørdagsmalerne. Vi samarbejder med foreningen 2020 Visions, som i 2020 fejrer 20 års jubilæum med stor udstilling på Metronomen i september.

Faste aktiviteter: I 2020 starter alle i uge 2.

Mandag kl. 12.15 – 13.45: Motion og afspænding med instruktør. Træn dig glad i aktivitetslokalet. Takket være Velux og Nordvestfonden har Kulturnet fået penge til gymnastikredskaber, projektor m.m. Gratis for medlemmer, takket være tilskud fra de 3 FSB ejendomme: Degnegården, Klokkergården, Birkebo.

Tirsdag kl. 11.30 – 13.00: Qi Gong med instruktør. Her betales et deltagergebyr.

En gang om måneden er der filmklub kl. 14 på hjørnet. Gratis, men der betales lidt for forplejning. Foreningen betaler paraplylicens og køb af dvd’er.

Torsdag kl. 12 – 13.15: Krop og bevægelse med instruktør. Her betales et deltagergebyr. Nyt kursus starter efter nytår.

Torsdagscafé: 13.30 – ca. 16. Godt samvær og måske en fællessang fra højskolesangbogen. Nogle gange er der oplæsning eller oplæg til debat om aktuelle emner. Der serveres kaffe/te med brød og pålæg. Der betales en lille pris for forplejning.

Lørdagsmalerne: Kl. 11.00 – ca. 16.

Måske har du lyst til at male, lave collager eller andet.

Vi maler i aktivitetslokalet, hvor der er staffelier. Du medbringer selv egne materialer og madpakke. På lørdage i lige uger starter vi ofte med en kursusfilm og maler så efter frokost. Det er et åbent ateliér, hvor vi inspirerer hinanden. På ulige lørdage kommer man, hvis man har tid og lyst. Gratis for medlemmer.

Vi plejer at arrangere et weekendkursus med instruktør en gang eller 2 om året. Her bliver der så et deltagergebyr.

Som medlem er man også medlem af Danske Seniorer. Kulturnet betaler gruppe medlemskab. Du får Seniorbladet og adgang til div. Rabatter og udflugtstilbud fra

Danske Seniorer. Du kan eksempelvis købe årskort til Tivoli med mega stor rabat!

Kom og besøg os en torsdag . – Måske får du lyst til at være med.

Medlemskontingent pr. år: Kr. 150,00